Wat waren de rupsen nieuwsgierig toen ze op het bord bij het verloop van de dag een vraagteken zagen staan. Ze vroegen zich af wat ze zouden doen. Ik vertelde hen dat ik het ook niet echt wist maar dat ze nog een klein beetje geduld moesten hebben want de activiteit zou pas na de speeltijd plaats vinden.
En toen kwam juf Nathalie in de klas die ons alles leerde over zinken en drijven. We kregen allerlei proefjes te zien en ontdekten dat sommige dingen konden drijven en anderen dan weer niet.
Techniek met juf Nathalie!
Wat waren de rupsen nieuwsgierig toen ze op het bord bij het verloop van de dag een vraagteken zagen staan. Ze vroegen zich af wat ze zouden doen. Ik vertelde hen dat ik het ook niet echt wist maar dat ze nog een klein beetje geduld moesten hebben want de activiteit zou pas na de speeltijd plaats vinden.
En toen kwam juf Nathalie in de klas die ons alles leerde over zinken en drijven. We kregen allerlei proefjes te zien en ontdekten dat sommige dingen konden drijven en anderen dan weer niet.